MATERIAL PER Al COL·LE

LLISTAT DE MATERIAL PER A PORTAR DE CASA

TUTORIES INFANTIL

• Una motxilla xicoteta sense rodes per a portar l’esmorzar.
  • Una botella d’aigua i una carmanyola reutilitzable per als esmorzars. Marquem totes dues amb el nom i cognoms.
  • Una caixa de mocadors i un paquet de tovalloletes de bebé.
  • Una muda completa en una bossa de congelació gran amb tancament zip per a 3, 4 i 5 añitos

TUTORIES INFANTIL

• PRIMER I SEGON: Motxilla xicoteta sense rodes per a portar l’esmorzar, la bossa d’higiene i una botella d’aigua. La jaqueta etiquetada i amb cinta de penjar.
  • TERCER I QUART: Un estoig, NOMÉS pintures (preferiblement de llapis de color)
  • CINQUÉ I SISÉ: un estoig amb llapis, goma, maquineta, bolígrafs de colors (negre, blau, verd i negre), cola, tisores, llapis de colors i  retoladors de colors.

ESPECIALITATS

• EDUCACIÓ FÍSICA: tot l’alumnat de primària ha de portar una bosseta d’higiene amb tovallola xicoteta, colònia, sabó i una samarreta de recanvi (mesos de setembre i juny).
  • RELIGIÓ: L’alumnat d’infantil i primària han de portar una carpeta transparent amb tancament de velcro o clic.
material