PADRINS LECTORS
El programa “Padrins Lectors” ha involucrat a estudiants de 5é i 6é de primària com a padrins, els qui guien als alumnes de 1r i 2n en les seues aventures literàries. Esta iniciativa es va crear per fomentar les habilitats de lectura i comprensió a través de la mentoria d’alumnes de cursos superiors. Cada setmana, els padrins i els seus fillols es reunixen durant una hora per a llegir junts. Els padrins ajuden els més xicotets a entendre les històries, expliquen paraules difícils i fomenten discussions sobre els llibres llegits. A més, es realitzen activitats complementàries com a dramatitzacions, dibuixos i manualitats relacionades amb les lectures.
JUNTS AMB LA TECNOLOGIA
Els alumnes de 5é ha dut a terme un projecte centrat en el desenvolupament de la competència digital. El projecte, denominat “Futurs Digitals”, té com a objectiu preparar als estudiants per a enfrontar els desafiaments del món modern a través de l’ús efectiu i responsable de la tecnologia.
Durant el projecte, els alumnes van treballar en diverses activitats que incloïen programació bàsica, ús de ferramentes de productivitat en línia, i creació de contingut digital. A més, se’ls va ensenyar sobre ciberseguretat i l’ús responsable de les xarxes socials el passat 3 de maig.
Premis Lectòmetre 📚- Dia del llibre
Aquest tercer trimestre els alumnes de 5é han rebut els premis i diplomes ” Lectòmetre Muixara”.
És un element més per motivar els alumnes a llegir a casa. Cada vegada que lligen un conte i fan la fitxa del DIARI DE LECTURA, pintaran un conte del LECTÒMETRE. Els alumnes que més contes/llibres han colorejat al lectòmetre són premiats amb el diploma al GRAN LECTOR O GRAN LECTORA i amb un llibre , fent coincidir aquesta activitat amb el 23 d’abril , dia del llibre.
Xarrades ciberassejament 🖥️
El passat 3 de maig va tindre lloc una xarrada de ciberassejament per als alumnes de 5é, on van poder parlar dels perills i problemes derivats de láccés a Internet i les xarxes.
ACTIVITAT MUSICAL 🎵 AL 3r CICLE
5É PROJECTE: LA FUNCIÓ DE RELACIÓ