Els protagonistes de la vesprada

Becas y ayudas a alumnos de niveles postobligatorios

Bachillerato, Ciclos de Formación Profesional de Grado Medio y de
Grado Superior y Ciclos Formativos de Grado Básico
Curso 2024-2025

Plazo de presentación de solicitudes: ABIERTO desde el 19 de marzo de 2024 a las 09:00 hasta el 10 de mayo de 2024 a las 15:00

Escola de Famílies on tractarem els hàbits saludables i com fomentar-los en els nostres/as fills/as.

Ho imparteix Esther García Ripoll, promotora de salut en els centres educatius de Mutxamel, que es basarà en la seua experiència durant el curs i les manques en hàbits de salut observats en l’alumnat de la localitat.
És dijous que ve 18 d’abril a les 17,30 hores a l’auditori del centre social José Bernabeu Alberola.

Bon dia:

L’IES L´Allusser ha sigut triat com a centre dins del projecte “Centre Digital Col.laboratiu” (#CDC) de la Conselleria d’Educació, complint la llei de protecció de dades RGPD.

Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, el qual ens permetrà:

• Millorar la comunicació per e-mail amb tota la comunitat educativa.

• Utilitzar les eines MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.

• Millorar la capacitat de magatzematge:1TB al OneDrive i 50GB al correu electrònic.

• Integritat amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

L’alumnat del centre ja té activada aquesta Identitat Digital, per a accedir als credencials hem de seguir els següents passos:

1r – Accedir a WebFamilia.

2n – Prémer sobre el nom de l’alumne/a.

3r – Consultar la Identitat Digital (correu electrònic i contrasenya).

Per a activar la Identitat Digital cal accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es

Per a implantar aquest projecte en el centre, demanem la col·laboració de les famílies, i en cas que tinguen dubtes els tutors els podran ajudar com sempre.

Una salutació.

Banys lliures de gènere o inclusius en el nostre IES

Amb motiu de la commemoració del dia de la LGTBIFOBIA hem posat en marxa una iniciativa en el nostre centre que atén la nova diversitat que hi ha entre el nostre alumnat.
Es tracta de banys que podran ser usats per l’alumnat sense importar el seu gènere, és a dir, no contemplen la separació binària de gènere, podran usar-se per l’alumnat ja se senten cis o trans, no binarie, home, dona… o qualsevol altra manera de sentir-se; Sense importar la seua identitat o expressió de gènere.
Això respon a una necessitat del nostre alumnat que és un reflex de la noves realitats i sensibilitats socials. Aquests banys seran solament utilitzats per l’alumnat situat en la planta superior on es troben els cursos de 4rESO i Batxillerat.

S’ha recollit 702€ en la carrera solidària que han sigut donats a Aspanion. Moltes gràcies a les famílies i a la comunitat educativa per la seua implicació.

Nou cicle formatiu de grau superior de Paisatgisme i medi rural

Triptico-FP-Superior-5