Viatge a París de 2n de batxillerat

L’alumnat de 2n de batxillerat ha realitzat el tradicional viatge de fi de curs, en aquesta ocasió a París. El nostre alumnat, acompanyat per les professores M.ª José Payá, Laura Garbayo i Victoria Sánchez, ha pogut gaudir de tots els atractius que ofereix la capital francesa: els seus monuments (l’Arc del triomf, la Torre Eiffel, l’edifici de l’Òpera, la Basílica del Sacré-Coeur, la catedral de Notre Dame o els jardins de Versalles), els seus barris (els bulevards, el Barri Llatí), les seues zones de compra (les Galeries Lafayette) i la seua increïble oferta cultural (el Museu del Louvre). I no podia faltar tampoc la visita a EuroDisney.

Ha sigut una oportunitat única per a conéixer als nostres veïns europeus i per a enfortir els vincles personals entre companys i professorat.