Xarrades sobre voluntariat de l’associació Conciénciate

Diversos voluntaris de l’associació Conciénciate, entre els quals es compten dos ex alumnes del nostre centre, Alan i Belén, han impartit diversos tallers per a promoure el voluntariat entre el nostre alumnat de batxillerat. En les xarrades, s’ha incidit en la importància del voluntariat en aquests temps de sofriment provocat per pandèmies, guerres i desastres naturals de tota índole.

Agraïm als nostres ex alumnes el compromís que han adquirit enfront de la part més desfavorida de la societat i la seua determinació per traslladar al nostre alumnat actual la importància de cada xicotet gest individual per a millorar la vida dels altres i també la pròpia.