Els alumnes d’FP Fusteria visiten el MAHE

L’escriptor turc i premi Nobel de Literatura en 2006, Ferit Orhan Pamuk, va definir els museus com a “llocs on el temps es transforma en espai”. Espais, on es recull el llegat cultural, artístic… dels nostres avantpassats que ha arribat als nostres dies.

Un llegat que els nostres alumnes i alumnes del PFCB de Fusteria i de l’Aula Específica van poder observar, gaudir i ser conscients de la seua conservació, el dijous 17 de març en la seua visita al Museu Arqueològic i d’Història d’Elx (MAHE).

A través de les diverses sales del museu, els nostres alumnes van poder observar part de la història de la ciutat, fent parada obligatòria en el món ibèric, on vam poder observar amb deteniment les peces exposades que sorprenent a tots i totes.

Finalment, van realitzar un taller d’experimentació sensorial, denominat “Passat Sonor”, en el qual es recorre la història des de la perspectiva del so, a través de jocs on alumnes i alumnes van manipular, van tocar, van escoltar els diferents sons de la història relacionades amb les diferents sales del MAHE, a més d’elaborar la seua pròpia bramadera o zumbadora, que possiblement és el primer instrument musical de la història.