Taller de gravat i estampació

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

El dijous 2 de desembre els alumos i alumnes de PFCB de Carpínteria i Aula Específica van realitzar un taller de gravat i estampació, com  mig d’expressió artística diferent i motivadora.

Recollint el testimoni de les impremtes escolars de Célestin Freinet, els alumnes van conéixer aquest mitjà d’expressió que permet aflorar el potencial creatiu de l’alumnat, recuperar el treball manipulatiu, la cooperació per a l’elaboració d’un producte i la transformació de textos i idees en objectes “vius” sobre els quals l’alumne pot imprimir la seua personalitat i la seua particular manera de veure el món.

Aquesta activitat va ser realitzada per l’Escola de Belles arts de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.