Participació en torneig de tenis de taula

Diversos alumnes del Joanot van participar el mes passat en l’Open Dolores, un campionat regional celebrat en esta població veïna per a les categories d’iniciació i federats. El torneig va tindre lloc el dissabte 26 de març en el Pavelló Municipal de Dolores i els nostres alumnes van tindre una destacable actuació en la qual van guanyar diverses trobades i un d’ells va obtindre un tercer lloc.

Tots eren alumnes que participen regularment en la Lliga de ping pong del Joanot Martorell que es duu a terme tots els dimecres en el primer pati. Considerem que l’esforç d’esta activitat comença a donar fruits, més enllà d’un passatemps de l’esbarjo, i, tal vegada, és el germen d’un futur equip de tenis de taula del Joanot Martorell.

Entre totes i tots, fem Joanot!