Participació en l’Olimpíades de Química

Divendres passat 1 de març es va celebrar en la UMH la fase local de les Olimpíades de Química amb la participació de dos alumnes de 2n de Batxillerat del Joanot Martorell, Blanca Rubio Esquitino i Eros Ruiz Campos.

Les Olimpíades de Química van començar l’any 1995 a partir d’una col·laboració entre l’Associació Nacional de Químics d’Espanya, la Reial Societat Espanyola de Química i el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport. Tenen com a objectiu estimular la creativitat, augmentar l’interés dels alumnes de ciència per la matèria, premiar l’esforç i ser un punt de trobada entre els estudiants i la universitat.

Els alumnes classificats en la fase Local, participaran en la fase Nacional, on al seu torn es podran classificar per a la fase Internacional i Iberoamericana. Enguany la fase Nacional de l’Olimpíada de Química tindrà lloc en la Universitat de Múrcia entre el 26 i el 28 d’abril, la Internacional al juliol a l’Aràbia Saudita i la Iberoamericana a l’Equador (esta última, en línia)

Esperem poder veure’ns allí!