Dimarts passat 9 de juny, l’alumnat de l’Aula UECO, juntament amb l’alumnat del cicle de Fusteria, va gaudir d’una eixida molt especial al Cinema Odèon d’Elx. Durant la jornada, vam tindre l’oportunitat de compartir un agradable matí de cinema i convivència amb alumnat de quasi totes les aules UECO d’Elx, la UECO de Torrellano i diversos grups de Formació Professional Més Adaptada. Esta activitat ens va permetre trobar-nos amb companys i companyes d’altres centres, afavorint la inclusió, la socialització i l’intercanvi d’experiències.
La pel·lícula va estar acompanyada d’unes delicioses crispetes, que van fer que l’experiència fora encara més divertida i autèntica. L’ambient va ser excel·lent i tots els participants van gaudir d’una activitat diferent fora de l’entorn habitual de l’aula. Este tipus d’eixides contribuïxen a fomentar la convivència, la participació i l’oci compartit, aspectes fonamentals per al desenrotllament personal i social del nostre alumnat.

Volem agrair a les persones i entitats que han fet possible esta iniciativa: Ajuntament d’Elx i Regidoria de cultura i educació. Així mateix, esperem poder repetir experiències tan enriquidores com esta en el futur Va ser un matí ple de somriures, companyonia i bon cinema!
