L’alumnat del Joanot amb el poble palestí

Un grup d’alumnes i professors van realitzar la setmana passada una concentració a les portes de l’institut en suport al poble palestí en les circumstàncies tan terribles que estan vivint. Després de la concentració, van preparar el següent comunicat:

Davant la recrudescència de la matança de civils en les franges de Gaza i Cisjordània, els nostres estudiants volen sumar-se a les protestes iniciades als campus universitaris i mostrar la seua indignació i el seu suport a la població assetjada per l’exèrcit d’Israel. Diàriament podem contemplar en directe un escenari cada vegada més desolador: més de 35.000 víctimes mortals i una crisi humanitària que afecta a quasi dos milions de persones, en situació de desnutrició i sense poder rebre l’ajuda bloquejada a les fronteres. Des del nostre centre, volem elevar la veu per a expressar el nostre més profund malestar davant les dilacions en l’accions de la comunitat internacional i exigim la fi del genocidi en Palestina.

Encarna Díaz Carmona
dept. de Filosofia