Participació estel·lar en el torneig Intercentres d’escacs

El 27 de març de 2024 es va celebrar en l’IES Victoria Kent d’Elx el V Torneig Intercentres d’escacs del Baix Vinalopó, amb la participació de 12 centres de secundària de la nostra comarca i de 120 jugadors en representació de tots ells. El Joanot Martorell es va tornar a imposar de manera contundent per segon any consecutiu, emportant-se la primera plaça per equips.

Els deu alumnes de l’equip es van mostrar intractables i van ser poques les partides perdudes. De 50 punts possibles el grup va obtindre 40.5 i el segon fuel el Victoria Kent amb 28.5. Amb esta victòria a més van aconseguir la inscripció per a l’IX Campionat d’Espanya Escolar per Equips Categoria sub18 que se celebrarà a Guardamar del Segura els pròxims dies 26, 27 i 28 d’abril.

Alberto Simón
dept. de Geografia i Història