Visita a AESEC

Esta setmana els alumnes i alumnes de la classe de 4B de l’IES Joanot Martorell hem visitat el Centre de Desenvolupament empresarial situat en el Carrer del Llit, prop del nostre centre. En ell ens han rebut amb els braços oberts diversos representants de l’Associació d’Empreses de Servicis de la Ciutat d’Elx (AESEC), a més del Regidor de Promoció Econòmica, Formació i Ocupació, Samuel Ruiz Tena.

Després d’un recorregut per les instal·lacions del centre hem compartit un cercle d’experiències on diversos membres d’AESEC ens han comptat les seues vivències com a persones emprenedores i empresàries d’èxit.

Un valor molt important que s’ha esmentat en la visita és la ciutat d’Elx en si mateixa com a ciutat cosmopolita i plena de persones emprenedores. Elx ha sigut caldo de cultiu d’idees, projectes i empreses que han sigut i continuen sent motor econòmic de la ciutat i inspiració per als nous i noves emprenedores, per això emprendre a Elx és més amable, més suportable. Des d’ací volem agrair a totes les persones que han fet possible esta visita i que ens han atés d’una forma càlida i molt professional. Gràcies.

A continuació, us vam mostrar el núvol d’idees que han creat els i les alumnes de 4t B com a referència per a futures visites d’altres grups d’estudiants a este lloc de recursos.

Mireia Aldeguer
Dept. de valencià