Teatre per a la convivència 2024

Un any més, comptem amb la presència en el nostre centre de Sofía Castellote que a través d’una iniciativa de l’Ajuntament d’Elx per a combatre l’absentisme acosta al nostre alumnat els secrets de l’expressió teatral. El teatre fomenta la comunicació efectiva, l’empatia, la col·laboració i el treball en equip. Els nostres estudiants aprenen d’una forma amena i divertida a escoltar i a respectar les opinions dels altres, a treballar junts per a aconseguir un objectiu comú i a comprendre diferents perspectives.

El teatre en l’àmbit educatiu no sols proporciona una experiència artística i creativa, sinó que també promou la convivència positiva en desenvolupar habilitats socials, promoure la tolerància i la diversitat, enfortir l’autoconfiança, millorar la resolució de conflictes i fomentar la reflexió i el pensament crític.