Visita a la Universitat d’Alacant

L’alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat la tradicional visita al campus universitari, en este cas, al de la Universitat d’Alacant a Sant Vicent del Raspeig. L’objectiu d’estes visites és que els nostres alumnes i alumnes coneguen l’oferta formativa que brinda la UA i entren en contacte amb les instal·lacions i la vida universitària.

Estes visites oferixen als estudiants l’oportunitat d’explorar diferents carreres i programes acadèmics. En conéixer l’oferta formativa, els estudiants poden prendre decisions més informades sobre els seus futurs estudis i carreres professionals. D’altra banda, experimentar l’ambient universitari de primera mà proporciona als estudiants una visió realista del que implica la vida universitària. Poden familiaritzar-se amb les instal·lacions, la infraestructura i la cultura estudiantil, la qual cosa contribuïx a reduir l’ansietat i el desconeixement associats amb la transició a l’educació superior.