Reconeixement de la Conselleria d’Educació per Erasmus+

L’IES Joanot Martorell d’Elx rep el reconeixement per acreditació Erasmus en l’àmbit d’Educació Escolar per part de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació. La institució agraeix així al centre educatiu la participació en projectes europeus i reconeix el treball i l’esforç desenvolupat. El diploma va ser rebut pel coordinador Erasmus+ de l’institut, Antonio Axels Sánchez, en les jornades celebrades en la Conselleria d’Educació a València dijous passat 3 de novembre.

En l’esdeveniment va ser present Ignacio Martínez, director general d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, qui va expressar el seu agraïment als instituts per la seua labor i va destacar que la Comunitat Valenciana es troba en el segon lloc a nivell nacional quant al nombre d’acreditacions Erasmus en l’àmbit escolar, educació per a adults i projectes de mobilitat de curta duració. “Estes dades demostren el gran interés dels nostres centres educatius per la internalització, i responen així de manera adequada i amb excel·lents resultats a les necessitats de la societat i sobretot de l’alumnat”, va assenyalar Martínez durant la seua intervenció.

L’esdeveniment es va celebrar en la sala d’actes de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació i va comptar amb la participació d’Óscar Gonzalvo, cap del Servei de Promoció i Programes Europeus; Marta García, del Servei de Promoció i Programes Europeus; Diana Sánchez i José Ruiz, ambaixadors d’EPALE; i Marta Úbeda, ambaixadora d’eTwinning, els qui van compartir els seus coneixements i experiències en l’àmbit de l’educació europea.