Acte de graduació de la 22a promoció de 2n de batxillerat

Divendres passat la 22a promoció de 2n de batxillerat va celebrar el seu acte de graduació a l’Aula Magna de la Universitat Miguel Hernández. Va ser un acte ple d’emoció en el qual els nostres alumnes i alumnes van celebrar la culminació del seu pas per l’institut que havien iniciat en 2017.

Els nostres xics i xiques van ser acompanyats pels seus familiars i amics en un acte en el qual es van fusionar la il·lusió, l’alegria, l’emoció i el bon humor. Després del discurs del director, Joan Carles Rizo, els tutors de tots dos cursos, Lucía Mazón (tutora de Ciències) i Pedro Mendiola (tutor d’Humanitats) van realitzar els seus tradicionals discursos als quals van seguir les intervencions dels representants de cada curs.

Després del lliurament d’orles i dels premis especials (matrícules d’honor i premis atorgats pel claustre), tots van gaudir dels vídeos realitzats per l’alumnat que recollien diferents moments del seu pas per l’institut i, finalment, un vídeo sorpresa en el qual el professorat li donava un emocionat comiat a aquesta fantàstica promoció.

Finalment, es va realitzar un còctel en vestíbul de l’edifici Altabix de la UMH per cortesia de l’AMPA i un sopar a la qual van assistir professors i alumnes.