Passeig en caiac per Moraira

L’alumnat del PR4, acompanyat per la seua tutora, ha realitzat una refrescant excursió a la costa de Moraira on han pogut provar un dels esports aquàtics més divertits: el caiac.

Els alumnes han visitat Moraira amb la finalitat de conéixer les seues cristal·lines aigües i la cultura gastronòmica d’aquest preciós poble de la costa del mediterrani. Han realitzat activitats aquàtiques com a caiac i snorkel visitant la famosa Cova de la Cendra, les parets de la qual estan repletes de xicotetes estreles de mar i en la qual van poder bussejar per a veure tota la seua fauna marina. Al seu torn, han visitat la canviada de nom Torre de Cap d’or, famosa pels seus centellejos daurats a la posta del sol, així com el seu preciós castell, datat en el segle XIII. Sens dubte, una excursió inoblidable.