Xarrades sobre la importància del desdejuni

Hajar Es Sadki, antiga alumna del nostre insitituto, i nutricionista de professió, ha oferit diverses xarrades entre el nostre alumnat de 1r ESO sobre la importància de realitzar un adequat desdejuni, el més saludable possible, per a acudir al centre amb l’energia necessària per a realitzar totes les tasques que l’activitat acadèmica reclama.

A més, ha realitzat una miniencuesta en la qual ha detectat que molt d’alumnat acudeix al centre sense desdejunar, o amb un desdejuni poc adequat. Est, a més va ser un dels problemes detectats pel Comité de sostenibilitat, per la qual cosa aquesta xarrada serveix per a intentar donar solució a aquesta qüestió.