Programa Concilia de l’Ajuntament d’Elx

Concilia és un programa de l’Ajuntament d’Elx que fomenta la realització d’activitats extraescolars d’oci que fomenten la cultura, l’esport, la participació, la interculturalitat i l’educació ambiental i emocional. Tot això combinat amb temps per a la realització de les tasques escolars i l’aprenentatge de tècniques d’estudi. El programa prioritzarà a les famílies monoparentals, a les víctimes de violència de gènere, a dones en atur de llarga duració, dones majors de 45 anys i a unitats familiars en les quals existisquen altres responsabilitats relacionades amb els ciutadans.

Ja s’han realitzat els tallers de futbol i està complet el taller de manga, però encara queden places per al taller de teatre. Aquestes activitats es desenvolupen els dimecres de 13.00 a 15.00.