Taller de bon tracte infantil per a la prevenció del maltractament i l’assetjament escolar

Un representant d’Avalcae (Associació contra l’assetjament escolar) ha impartit un taller al nostre alumnat de 2n ESO per a conscienciar-los sobre les males actituds que poden provocar posteriorment situacions de maltractament o assetjament. La intervenció primerenca per a tractar aquests comportaments problemàtics en la infància i l’adolescència és essencial perquè pot previndre la progressió cap a comportaments més greus i violents. A més, els xiquets que reben tractament per a aquests comportaments poden aprendre habilitats socials i emocionals positives que poden ajudar-los a desenvolupar relacions saludables amb els altres.