Entrevista amb un científic

Els alumnes de 4t d’ESO de l’institut han tingut l’oportunitat d’entrevistar a Octavio Martínez Gómez, enginyer de telecomunicacions i veí del barri de Carrús.

Octavio ha compartit amb ells la seua experiència professional i els ha donat recomanacions valuoses sobre la seua carrera. Ha parlat sobre com va arribar a ser enginyer i com treballa en una empresa multinacional de disseny de microxips per a comunicacions.

Aquesta entrevista és part del projecte “Entrevista a un científic” dels alumnes de 4t d’ESO, on busquen conéixer la trajectòria de persones relacionades amb la ciència i com aquesta es relaciona amb la seua vida i el seu treball. L’entrevista s’ha gravat i es pot veure en la web de l’institut.

David Bañón
Professor del Dpto. de Física i Química