Participació en el projecte “Líders digitals” de la Fundació Telefònica

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 4. Educació de qualitat.

El professorat i l’alumnat de l’assignatura “Relacions digitals responsables” (1r ESO) està participant en les sessions formatives del projecte “Líders digitals” de la Fundació Telefònica.

Aquest projecte es proposa formar als nostres joves alumnes en la Intel·ligència digital perquè puguen aprofitar al màxim totes les oportunitats que ofereix la tecnologia digital de cara al seu desenvolupament personal i acadèmic des de diversos punts de vista:

* Potenciar el bon ús de la tecnologia de tota la comunitat educativa en l’entorn escolar i familiar.

* Formar a l’alumnat perquè adquirisca les competències i habilitats digitals que necessita per a fer un bon ús de la tecnologia, a més de conscienciar a les famílies promovent una responsabilitat compartida.

* Previndre riscos en l’alumnat d’edat primerenca, perquè coneguen i utilitzen de manera responsable els entorns digitals,i incorporar hàbits saludables en aquells que ja realitzen un ús més intens de la tecnologia, donant a conéixer els beneficis i riscos associats

D’altra banda, una part fonamental d’aquestes jornades és la participació de les famílies i per això les animem perquè participen en aquestes jornades. Aquelles famílies interessades a participar que ens ho facen saber per a indicar-ho a la Fundació telefònica i que ens remeten els enllaços perquè puguen participar de manera activa en aquestes jornades.