Xarrada en el CEU Cardenal Herrera

María Ángeles Jaén Peral, professora del màster de professorat de secundària i directora de l’Escola d’ARTS, ha comptat amb l’IES Joanot Martorell per a tractar el tema de la inclusió en els centres de secundària.
El dimarts 18 d’octubre Isabel Santacruz Prieto, orientadora del nostre institut, va assistir com a convidada al CEU Cardenal Herrera d’Elx, activitat inclosa dins de la programació del citat màster.
L’acte, que va comptar amb una gran afluència d’estudiants, va tindre lloc en la sala d’actes. L’alumnat de la universitat va manifestar un gran interés i curiositat pels programes i activitats que es desenvolupen en el nostre centre. L’experiència ha resultat molt enriquidora i ha servit per a acostar la realitat de l’IES Joanot Martorell al món universitari.