Taller de “Artteràpia”

Al llarg del tercer trimestre s’ha desenvolupat en el nostre centre un taller d’artteràpia dirigit als alumnes/as de PFCB de Fusteria i de l’Aula Específica.

En aquest taller dut a terme per una monitora, s’han realitzat activitats d’estimulació sensorial, d’expressió corporal i artística, a través de la connexió amb la naturalesa i l’ús de circuits multisensorials mitjançant l’ús de diversos recursos i materials.

Així mateix, es treballa a través del teatre, el ioga, mindfulness… i la música, l’expressió corporal a través del control dels moviments i l’equilibri i la consciència del seu propi cos, millorant la funció cognitiva dels nostres/as alumnes/as i encoratjant el seu autodescobriment i el seu creixement emocional a través de l’art.