Visita del PAC a la sala Escorxador

L’alumnat del PAC ha fet una excursió a la sala L’Escorxador CCC, coincidint amb el mes del Teatre. Han pogut visitar l’exposició de la Companyia NSM Teatre dels seus 30 anys de trajectòria, a la qual pertany Sofía Castellote que ha acompanyat als alumnes del PAC. A més, han tingut la sort d’assistir a un assaig de la coreògrafa Asun Noales.

Ha sigut una gran experiència i als xavals els ha agradat molt. Aquest projecte amb el PAC està sent molt enriquidor i els està donant l’oportunitat de conéixer espais i professionals molt importants tant per a la cultura il·licitana com a nivell nacional.