Taller d’informació juvenil

Els dies 18 i 20 de gener de 2022 les alumnes i els alumnes de 4t ESO i 2n FPB
van assistir a un taller sobre Informació Juvenil organitzat per l’Ajuntament d’Elx.

La ponent va explicar els diferents serveis i activitats que els joves tenen a la seua disposició. Els van explicar la ubicació de la seu per a poder anar presencialment, així com el número de whatsapp de contacte per a sol·licitar més informació sobre els temes que els resulten més interessants, com per exemple l’ús de la ràdio, els intercanvis europeus o serveis de voluntariat.

Van poder conéixer els serveis del carnet juvenil i d’alberguista que hi ha a la seua disposició i com fer ús d’aquests avantatges. En definitiva, una àmplia oferta que l’ajuntament posa a la disposició de tots els joves que resideixen en el municipi.