Xarrada a 4t ESO sobre la SIDA

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 3. Salut i benestar.

L’alumnat de 4t ESO ha participat en una xarrada organitzada per la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Elx sobre la SIDA. S’ha traslladat informació als alumnes sobre la presència del VIH en la societat per a advertir dels perills d’aquest virus de transmissió humana.

Els alumnes han pogut conéixer dades rellevants com que s’ha detectat un notable augment de casos en els últims anys. Han explicat amb un llenguatge molt pròxim als joves, amb què practiques es contagia i amb quins no (mites) i quins mitjans utilitzar per a evitar el contagi. També han repartit material com a piruletes, adhesius, polseres i preservatius als assistents i els han obert les portes de la Regidoria de Joventut de l’Excel·lentíssim Ajuntament d’Elx, per a sol·licitar qualsevol informació addicional que puguen necessitar, així com perquè els faciliten de manera gratuïta preservatius que eviten els contagis.