Visita al MAHE: “El guerrer iber i el joc”

Els alumnes de 1rD i de 1rF han visitat l’exposició temporal “El guerrer iber i el joc” al MAHE. Han posat en pràctica els coneixements d’història antiga que han treballat durant el curs, han interactuat en valencià amb els monitors del museu i s’han interessat per les obres d’art del museu, fins i tot, han tingut la sort de jugar a jocs tal com jugaven els ibers.

També hem aprofitat per a visitar alguns dels llocs més emblemàtics d’Elx i hem pogut apreciar tot el que ens han deixat les civilitzacions antigues com, per exemple, les infraestructures agrícoles que van deixar els àrabs a l’hort de Sant Plàcid, la decoració inspirada en les àmfores iberes de la Plaça de Baix o el significat històric dels carrers del centre d’Elx. En definitiva, els alumnes han connectat amb la història de la seua ciutat!