Trobada de mediadors d’Elche Acoge

El passat 28 de maig, els alumnes del PAC varen participat en la 3ª trobada de mediadors de Elche Acoge, celebrada en la seva seu El Rincón de las Culturas. Després d’un curs on solament hem pogut treballar en línia, ha estat molt emotiu poder trobar-nos en persona.

La jornada, per raons sanitàries, s’ha realitzat solament entre una xicoteta mostra d’alumnes de dos instituts, l’IES Carrús i el nostre Joanot Martorell.

Primerament, els tècnics de la ONG ens han donat ferramentes conceptuals per a poder ser un bon mediador. Tot seguit s’han realitzat algunes dinàmiques de mediació entre els alumnes per a posar en pràctica el que s’ha aprés durant el curs, tals com intentar resoldre problemes de convivència, tot practicant l’empatia, la escolta atenta i el respecte a l’altre.

Finalment la trobada s’ha clausurat amb una entrega de diplomes als alumnes i un esmorzar.

Aquesta interessant col·laboració entre Elche Acoge i el Joanot Martorell fa anys que es realitza i és una mostra de la implicació del nostre institut amb el barri i la seua gent.