Missatges de conscienciació de l’alumnat (COVID-19)

El nostre alumnat ha participat en una campanya de conscienciació de les mesures per a la prevenció del COVID-19, dins del marc general del Pla de contingència implantat en el centre des d’inici de curs per a tractar de compaginar la vida acadèmica habitual amb aquesta situació excepcional.

Diferents alumnes de diversos cursos han participat en l’enregistrament de missatges que es van emetent al llarg de la jornada a través de la megafonia del centre en els que es recorden les normes bàsiques per a minimitzar els contagis en l’àmbit escolar.

Alumnat de 1r ESO:

Alumnat de 4t ESO:

Alumnat d’FP Fusteria:

Alumnat de 1r batxillerat Ciències:

En atenció a la realitat plurilingüe del nostre centre, també s’han gravat missatges en les diferents llengües maternes que representen la diversitat del nostre alumnat:

Missatge en valencià:

Missatge en anglés:

Missatge en francés:

Missatge en àrab:

Missatge en xinés:

Missatge en romanés:

Us recordem que hem de mantindre les normes de seguretat en el centre: ús de les màscares en tot moment, distància de seguretat i rentada de mans.

Entre totes i tots, fem Joanot!