Han arribat les motxilles a Síria

Ens continua emocionant rebre les fotografies de les donacions manades des de la nostra plataforma i encara que a vegades no siga possible el testimoniatge gràfic del seu repartiment sempre tenim la confiança de la seua arribada a través d’AAPS.

En aquestes fotografies veiem el repartiment de calçat i motxilles escolars en el col·legi Esperanza en Idlib.
Motxilles verdes donades per Dialprix a través d’una bonica campanya titulada “El granissat solidari”, i les motxilles roges que van ser comprades amb la campanya “Apadrina una motxilla”. Tot preparat amb la gran ajuda d’alumnes i alumnes de l’IES Joanot Martorell.

Gràcies a les incansables empreses de calçat col·laboradores, a Dialprix, a IES Joanot Martorell i a totes les persones que continueu ajudant-nos a ajudar i a AAPS nostre mes sincera abraçada per ser el canal que fa possible que les vostres donacions arriben a destí.