TRANSPORT ESCOLAR 2023-2024

TRANSPORT ESCOLAR DE CONSELLERIA GVA

QUI POT DEMANAR L’AJUDA DE TRANSPORT ESCOLAR

Els alumnes d’Educació Obligatòria que acrediten que el seu domicili està a més de 3km de l’IES Beatriu.

NOUS BENEFICIATS

Si vols demanar el transport escolar, descarrega la sol·licitud o demana-la Secretaria. Els nous alumnes tindrán el full al sobre de matrícula.

ALUMNES QUE JA TENIEN EL TRANSPORT ESCOLAR AL CURS 2022-2023

Al sobre de matrícula tindreu un full de l’esborrany de transport que heu de signar, per tal de continuar un curs més amb el transport escolar.

ALUMNES QUE NO TENIEN EL TRANSPORT ESCOLAR AL CURS 2022-2023

Heu d’omplir una sol·licitud de transport i presentar-la a secretaria el dia de matrícula.

MOLT IMPORTANT

Si us matriculeu a setembre no podem garantir plaça de bus. Si este fora el teu cas, presenta la sol·licitud de transport al mes de juliol a secretaria.

LLISTAT BENEFICIARIS:

La relació d’alumnat beneficiari per al curs 2023-2024 es penjarà al tauler d’anuncis de secretaria (No es publicarà a la pàgina web).

CANVI DE PARADA:

Si vols canviar de parada, demana el full de canvi de parada a secretaria. Si el canvi suposa un canvi de linea, estarà condicionat a les plaçes lliures que resten.

NO UTILITZACIÓ DEL TRANPORT ESCOLAR:

Si no utilitzes els transport escolar, demana un full de renuncia, la teua plaça la podrà gaudir un altre alumne que segur que li fa falta.

Si es detecta que no s’utilitza periòdicament el transport, el centre educatiu podrà retirar la plaça per donar-se-la a un altre alumne.

HORARIS

TRANSPORT ESCOLAR DE L’AJUNTAMENT DE BENIDORM

• Si estas empadronat a Benidorm, però, no cumpleixes els criteris per tindre la beca de transport de GVA, pots demanar l’ayuda de transport urbà de l’Ajuntament de Benidorm.
  • Vindràs al Beatriu en un BUS de línea a un preu més reduït.
  • Pots demanar aquesta ajuda a l’Ajuntament, en la sessió d’Educació.