CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials
L’alumnat d’este Cicle Formatiu serà capaç de:
Gestionar les operacions comercials de compravenda i distribució de productes i servicis i organitzar la implantació i animació d’espais comercials segons criteris de qualitat, seguretat i prevenció de riscos, aplicant la normativa vigent.
Pla formatiu
- Aparadorisme i disseny d’espais comercials.
- Gestió de productes i promocions en el punt de venda.
- Organització d’equips de vendes.
- Tècniques de venda i negociació.
- Polítiques de màrqueting.
- Investigació comercial.
- Màrqueting digital.
- Logística d’emmagatzematge.
- Logística d’aprovisionament.
- Gestió econòmica i financera de l’empresa.
- Projecte intermodular de gestió de vendes i espais comercials
- Inglés Professional (Grau Superior).
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat I.
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat II.
- Digitalització aplicada als sectors productius (Grau Superior).
- Sostenibilitat aplicada al sistema productiu.
- Mòdul professional optatiu.
- Formació en empresa.
Requisits d’accés
- Tindre algun dels següents títols:
- Batxiller.
- Tècnic Superior de Formació Professional o grau universitari.
- Tècnic de Grau Mitjà de Formació Professional o el títol de Tècnic o Tècnica d’Arts Plàstiques i Disseny.
- Haver superat:
- Una oferta formativa de Grau C inclosa en el cicle formatiu.
- Un curs de formació específic preparatori i gratuït per a l’accés a cicles de grau superior en centres expressament autoritzats per l’Administració educativa.
- Una prova d’accés.
Oportunitats futures
- Cap / cap de vendes.
- Representant comercial.
- Agent comercial.
- Encarregada / encarregat de botiga.
- Encarregada / encarregat de secció d’un comerç.
- Coordinador / coordinadora de comercials.
- Supervisor / supervisora de telemarketing.
- Escaparatista comercial.
- Dissenyador / dissenyadora d’espais comercials.
- Responsable de promocions punt de venda.
- Especialista en implantació d’espais comercials.
- Curs d’Especialització en Posicionament en cercadors (SEU/SEM) i comunicació en xarxes socials.
- Curs d’Especialització en Redacció de continguts digitals per a màrqueting i vendes socials.
- Cicle Formatiu d’FP: amb la possibilitat de convalidar mòduls professionals (consulta la normativa vigent).
- Grau Universitari: amb la possibilitat de convalidar mòduls professionals (consulta la normativa vigent).
Àmbit de coneixement universitari:
- Ciències econòmiques, Administració i direcció d’empreses, márquetin, comerç, comptabilitat i turisme.
- Periodisme, comunicació, publicitat i relacions públiques.
