Free Computer. Bon treball!

Els nostres alumnes de 1r J han treballat durant tot el curs en el projecte eTwinning, Free Computer: Open Your Mind, Open Your Source! juntament amb socis turcs i serbis. Al llarg del curs han fet diferents activitats, com ara, conéixer els seus companys, dissenyar un logo o celebrar el Dia de la Internet més Segura (Safer Internet Day) amb un joc de Kahoot y, com a treball principal, han desenvolupat diferents llocs web, emprant XML, sobre temàtiques relacionades amb el programari lliure. S’inclouen en aquest article captures de pantalla dels llocs web desenvolupats pels alumnes del nostre centre. Les temàtiques han estat les següents:

• GNU/Linux Distributions
  • Lightweight GNU/Linux Distributions
  • Other free Operating Systems
  • Free Software (non OS)
  • GNU/Linux History
  • Free Sofware Terms
  • Linux OS Commands

Al mes d’octubre iniciarem el projecte amb els nostres socis turcs però posteriorment s’afegí un centre serbi, de manera que els tres centres hem participats junts en les diferents activitats del projecte. Es tracta dels següents centres:

• Borusan Asım Kocabıyık Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Esenyurt, Turquía
  • ITHS- Srednja škola za informacione tehnologije Beograd, Београд / Beograd, Serbia
  • IES Severo Ochoa, Elche/Elx, España

L’experiència ha estat enriquidora i profitosa, i tot i les dificultats de l’organització del curs escolar degudes a la pandèmia hem aconseguit dur endavant el projecte amb la implicació dels alumnes i docents. Moltes gràcies a tots ells per la seua implicació!

Podeu trobar més informació al respecte en el lloc web del projecte.