L’Associació d’Alumnes del CFPA Barri Tómbola es constituïx per tal que l’alumnat del centre no solament tinga un espai acadèmic on estudiar i formar-se, sinó també un espai per a compartir inquietuds amb els companys.

El funcionament de l’Associació d’Alumnes és molt senzill: quan un alumne ve al centre a matricular-se a l’inici de curs, se li dóna l’oportunitat de formar-ne part voluntàriament. Açò tindrà uns beneficis visibles al llarg de tot  el curs: eixides culturals, xarrades, organització d’actes i events per als alumnes, etc.

La Junta directiva de l’Associació d’Alumnes està constitïda per:

Adalberto Quereda García, President

Isabel Tomás Gil, Secretària

Pilar Fuentes Parra, Tresorera

Si vols fer-los qualsevol consulta o mantindre una reunió amb qualsevol d’ells, pots concertar una entrevista telefonant al centre 965 91 83 40, o escriure a cfpatombola@gmail.com.