INICI

Benvinguts

Vos donem la benvinguda al curs 2023 - 2024.

Esperem que aquest nou curs ho disfrutem entre tots i totes.

TROBADES 2024- BENIDORM

Ja és ací la Trobada 2024. El pròxim dissabte 25 de maig es celebra a Benidorm la Trobada d'escoles en valencià. Vine a gaudir dels tallers, del concert, de la diversitat i com no, de la nostra llengua, la de tots i totes, el valencià. T'esperem!

Ací, més informació

PREMI PATRIMONI NACIONAL

El nostre alumne Eros Forner de 5é B ha resultat finalista del XXXIII Concurs de Pintura Infantil i Juvenil organitzat per Patrimoni Nacional. El proper dia 6 de juny tindrà lloc el lliurament de premis a l’Auditori de la Galeria de les Col·leccions Reials, per part de S.A.R la Infanta Na Elena.
Des del centre li donem la nostra enhorabona!

PREMI EXTRAORDINARI ACADÈMIC

La nostra antiga alumna Judit Aniorte Sendra ha rebut aquest dilluns dia 15 de gener el premi extraordinari al rendiment acadèmic en Educació Primària corresponent al curs 21-22 que concedix la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana.

Programa de cooperació territorial «PROA+» (2021-2024)

PROGRAMA D'ORIENTACIÓ I REFORÇ  PER A L'AVANÇ I SUPORT EN 5É I/O 6É  D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA

PROGRAMA TEI

Ja ens heu visitat: