MATRÍCULA

El procés d'admissió és el procés pel qual tot l'alumnat participa per a incorpora-se per primera vegada al sistema educatiu, per a iniciar una nova etapa a un centre diferent de l'actual o quan desitja canviar de centre. Una vegada s'obté una reserva de lloc escolar a través del procés d'admissió, comença el període de matriculació.

COM TRAMITAR LA SOL·LICITUD?

Es podrà fer telemàticament mitjançant els assistents d'admissió telemàtica proporcionats al següent enllaç de la web de Conselleria Educació i Esport. Al final del procés cal imprimir la sol·licitud tramitada per lliurar-la al centre.

Pots consultar els requisits per a la matrícula al següent document:

- Requisits per a la matrícula.

També et pot interesar omplir la següent informació:

- Sol·licitud de menjador.

- Sol·licitud per formar part de l'AMPA.

CALENDARI D'ADMISSIÓ

Consultar més informació sobre el calendari d'admissió per a educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria i batxillerat:

Web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.