Calendari Eleccions Consell Escolar

D’acord amb la Resolució de 4 d’octubre del 2021 sobre les eleccions a consells escolars de centres, el dia 18 de novembre de 2021 tindran lloc les eleccions per renovar el Consell Escolar del nostre centre. Tots els membres de la comunitat educativa podran acudir a triar els representats del seu sector i presentar-se a les eleccions per formar part d’aquest.
El calendari del procés electoral està exposat en el tauler d’anuncis junt amb el cens electoral. Poden consultar-lo en horari de secretaria. Dimarts o dijous de 9h a 13h. Destaquem els punts següents:
•Presentació de candidatures: El termini d’admissió de candidatures dels distints sectors donarà començament el dia 25 d’octubre i finalitzarà el dia 2 de novembre a les 17h.
• Llista provisional de candidats: Es publicarà la llista provisional de candidats el 3 de novembre de 2021. La llista definitiva el 9 de novembre de 2021.
•Reclamacions: Presentació de les possibles reclamacions a la llista provisional de candidats el dia 5 de novembre de 2021 fins a les 17h.
•reclamacions fins al 9 de novembre de 2021.
•VOTACIÓ: 18 de novembre de 2021.
•Proclamació candidats electes: 26 de novembre de 2021.