Sol-licitud General

L’alumnat que vulga realitzar algun tràmit general que no té procediment específic, pot utilitzar la instància general.

El procediment a realitzar serà el següent:

  1. Descarregar i emplenar una instància general, exposant i sol·licitant el que vulga i/o necessite. La instància la podeu trobar al següent enllaç.
  2. Signar digitalment o imprimir i signar el document.
  3. Enviar a l’email 03009661.secretaria@edu.gva.es la següent documentació:
    1. Instància emplenada i signada.
    2. NIF/NIE escanejat o fotografiat.
  4. La secretaria del centre contestarà confirmant la recepció.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies