CENTRES DE CALLOSA D’EN SARRIÀ, MELIANA I BIAR GUANYEN ELS PREMIS CARME MIQUEL D’ÚS DEL VALENCIÀ EN L’ESCOLA.

Els centres educatius CEIP Mirantbò de Callosa d’en Sarrià, Escola infantil de Meliana i el CEIP Mare de Déu de Gràcia de Biar són els guanyadors de la segona edició dels Premis Carme Miquel per a fomentar l’ús del valencià en l’escola, segons ha donat a conèixer l’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL).

El guanyador en la categoria de projecte d’aula és CEIP Mare de Deu de Gràcia de Biar per “Festa del Rei Pàixaro”. Els escolar de cinc anys treballen en l’aula tots els components d’aquesta celebració vinculada a la festa de Sant Antoni, per a representar-la a la resta de l’alumnat del centre. El projecte contribueix a fer que els més menuts valoren i cuiden la festa.