Benvinguts i benvingudes al CEIP Mare de Déu de Gràcia
Què passa a la nostra escola?
- TEATRE ROMEU I JULIETA
L’alumnat de 6é de primària va preparar un teatre sobre el llibre de les tertúlies literàries Romeu i Julieta. El van representar a tota l’escola en vàries escenes. Si el voleu vorer el … Llegir més - TEATRE SANCHIS BANÚS
L’alumnat del centre CPEE Sanchis Banús ens ha interpretat un teatre a la Casa de Cultura de Biar on la temàtica ha sigut les estacions de l’any. Ho han fet genial i els … Llegir més - ACTUACIÓ DE JORDI RAÜL – RONDALLA
L’alumnat de 3r fins a 6é va gaudir d’una rondalla interpretada per Jordi Raül i alumnes de la colla La Bassa la Vila de Biar. Va ser una actuació molt bonica i amb … Llegir més - ANIMACIÓ LECTORA 4t, 5é I 6é
Els alumnes més majors van gaudir d’una animació lectora per part de DEBATABAT, que va incloure música en directe i la col·laboració d’alguns xiquets i xiquetes per a contar una història molt interessant. - LECTURA EN VEU ALTA: POESIA SOBRE L’UNIVERS
L’alumnat de tot el centre va celebrar el dia de la lectura en veu alta i enguany estava relacionada amb la temàtica de l’Univers. Van recitar poesies de tot tipus i de diferents … Llegir més - DIA DE L’ESPORT
A la nostra escola vam celebrar el dia de l’Esport amb la col·laboració amb la fundació Trinitat Alfons. Enguany estava relacionada amb jocs tradicionals i populars. Van jugar al sambori, a la comba, … Llegir més
