El nostre centre té la peculiaritat que els edificis d’Infantil i Primària estan separats físicament. Actualment s’estan duent a terme les obres de remodelació de l’edifici principal (edifici de Primària) perquè, entre moltes altres coses, les dependències d’infantil i primària estiguen situades en el mateix edifici. Això implica una altra particularitat: l’alumnat de Primària està reubicat en un altre edifici de manera provisional, mentre s’executen les obres. Per tot això, continuarem tenint dues ubicacions diferents. L’alumnat que estiga cursant una etapa o una altra acudirà al seu edifici corresponent encara que és important que tingueu en compte que totes les gestions administratives (beques, matrícula, aportació de documentació, etc.) hauran de realitzar-se en l’edifici de Primària.

Les ubicacions dels nostres edificis són:

EDIFICI D’INFANTIL

C/ Baríton Almodóvar núm. 47. Aspe