CENTRE

ADMISSIÓ ALUMNAT CURS 2024-2025

Polsa ACÍ per a accedir a tota la informació

Benvinguts en el nostre centre

Details

El CEIP El Colom el conformem un grup de professionals de l’educació que, després d’un període de reflexió profunda sobre el qual considerem què és la infància, l’escola i l’aprenentatge,  ha decidit fer un gran canvi en la seua manera de sentir i fer escola. Amb el nostre Projecte Educatiu pretenem:

– Trencar amb esta concepció tradicional de l’escola perquè sabem que una altra educació és possible.

– Donar a conéixer a les famílies de la nostra comunitat educativa que existixen altres models d’ensenyament més respectuosos cap al xiquet/a i convidar-les a participar en este camí.

– Potenciar en el nostre alumnat un desenvolupament competencial en totes les seues dimensions (social, emocional, cognitiu, corporal, …)

– Reflexionar i revisar la nostra pràctica docent amb la finalitat de millorar el procés d’ensenyament – aprenentatge.

– Contribuir a una millora de la societat formant ciutadans responsables, solidaris, autònoms i creatius capaços de canviar el món.

“Ajuda’m a fer-ho per mi mateix”

María Montesori

Així treballem…

Ací teniu un vídeo que mostra la nostra manera de fer i sentir a l’escola