Codi de centre: 46007943

FONS SOCIAL EUROPEU

Benvinguts/as

Un 3 de desembre de 1970 va ser inaugurat “l’Institut Nacional d’Ensenyament Mitjà Mixt de Silla”, havent passat uns quants calvaris per a aconseguir-lo. Al 1982, l’Institut va rebre el seu nom propi com a homenatge al Dr. Manuel Sanchis Guarner, desaparegut poc temps abans, passant a denominar-se com a “Institut de Batxillerat Manuel Sanchis Guarner”. Nosaltres, ací en l’IES Manuel Sanchis Guarner, ens movem cap a el futur i intentem millorar les coses per a poder continuar amb la nostra tasca educativa i ajudar al fet que, els i les joves que passen per les nostres aules, arriben a ser ciutadans i ciutadanes del món ben educats.

Welcome

On December 3th from 1970, the “Institut Nacional d’Ensenyament Mitjà Mixt de Silla” was inaugurated, having gone through a few ordeals to achieve it. In 1982, the school received its actual name as a tribute to Dr. Manuel Sanchis Guarner, who died a short time before. We, here at the IES Manuel Sanchis Guarner, are driven to move forward and keep improving in order to continue with our educational task and help our youngsters to become well-educated citizens of the world.

Beques Ministeri D’Educació: Batxillerat i Cicles Formatius – Curs: 2024-2025

Es convoquen beques de caràcter general per al curs acadèmic 2024-2025, per a estudiants que cursen estudis de Batxillerat i Cicles Formatius , el termini de presentació de sol·licituds serà des del dia 19 de març al 10 de maig de 2024. Tota la informació AÇÍ y en la web de l’Institut

PROVES HOMOLOGADES A2 2024

Convocatòria de les Proves Homologades d’Inglés i Francés A2.

Data de matrícula: del 23 al 29 d’Abril

L’alumna de 2n ESO A, Vega San Ramon Segura, guanya el SAMBORI 2024

L’alumna de 2n ESO A, Vega San Ramon Segura, ha guanyat el concurs literari de narrativa en valencià SAMBORI 2024, en la fase Trobades,  en la categoria Primer Cicle de Secundària.

El relat guanyador, Contes per a dormir, ha sigut seleccionat com el millor text entre totes les narracions presentades a la nostra comarca.

El proper dia 26 d’abril, l’alumna rebrà un lot de llibres o material escolar i un diploma. A més, podrà participar en la fase final, en què s’atorgaran tres premis per categoria entre tots els treballs guanyadors de la fase Trobades.

Enhorabona!

Totes les entrades…

Per a les Famílias
Per a Docents

Centraleta: 961206160

E-mail centre:  46007943@edu.gva.es

E-mail Secretaria: 46007943.secretaria@edu.gva.es

De dilluns a divendres: 9:00h-21:00h.

De dilluns a divendres: 9:00h-13:00h.

Dilluns de vesprada: 16:00h-19:00h. (excepte de la ultima quinzena de juny a la primera quinzena de setembre)

Novetats dels Departaments

Carrer Cid Campeador, 2