ACAMPADA 2024

28 de març de 2024

El passat dimarts, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO realitzarem l’acampada a l’institut. Organitzat pel departament d’EF i amb el suport tècnic del professorat i alumnat del cicle TGMNTL (abans TECAF), l’alumnat més jove de l’institut va gaudir de una … Llegir més

CACEO 2024

28 de març de 2024

El nostre equip d’orientació va participar el passat 21 de març al CACEO 2024 realitzat a Xorret del Catí. Mes info.

ERASMUS+ SECUNDÀRIA. Convocatòria de places

27 de març de 2024

S’han convocat les places per als projectes Erasmus+ secundària que du avant el nostre centre. Tota la informació la trobaréu al tauler d’anuncis de l’institut i a la nostra web.

PROVES D’ACCÈS A CICLES FORMATIUS

12 de març de 2024

Convocades les proves d’accés a cicles formatius. Tota la informació a: Proves d’accès a cicles de grau mitjà Proves d’accès a grau superior.

DEFENSES MÒDUL PROJECTE

1 de març de 2024

Publicades les assignacions de tutors del mòdul projecte. Més info.

LUDOTECA

La LUDOTECA obri les portes

24 de gener de 2024

Comença a funcionar la nostra ludoteca als patis. Coordinat pel professor Esteban, l’alumnat i professorat disposa d’un espai per aprendre i compartir experiències amb els jocs de taula.