Empresa: IRCO

IRCO

IRCO és una empresa de restauració col·lectiva integrada per més de 2.800 professionals que diàriament atenen més de 48.000 comensals, en els més de 400 centres en els quals és present. La nostra vocació de servei orientada a la satisfacció dels clients, i la nostra passió per la qualitat que inspira totes les nostres activitats, i es manifesta a través del principi de millora contínua, ens ha permès posicionar-nos com a líders en alimentació escolar en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

La nostra experiència de més de 30 anys en el sector de la restauració col·lectiva al costat del lliurament i dedicació del nostre equip humà ens ha permès afermar el nostre lideratge així com diversificar les nostres línies de negoci per a atendre les noves necessitats dels nostres clients. Així és com a més de créixer en l'oferta de serveis de restauració per a les més diverses col·lectivitats, i en l'organització d'esdeveniments, hem desenvolupat amb èxit els serveis de monitors escolars a través de Cuidadors IRCO, la nostra divisió d'educadors de menjador.

Tot això sent fidels als nostres orígens i pensant en el futur, amb l'ajuda dels nostres empleats, compromesos amb els nostres clients, i tenint sempre presents els nostres principis i compromisos.