Ha eixit la convocatòria de les proves homologades del nivell A2 d'anglés a la qual poden matricular-se els alumnes de 4t d'ESO.
La sol·licitud de matrícula s'ha de presentar a la secretaria del centre dins del període comprés entre el 22 i el 26 d'abril, ambdós inclosos.
En la web de Conselleria teniu tota la informació:
https://ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves-homologades
