eTwinning

La Secció col·labora en diferents projectes realitzats a través de la plataforma eTwinning per a garantir la inclusió dels nostres alumnes en la societat amb una perspectiva europea. El nostre treball ha sigut reconegut amb diversos segells de qualitat, tant nacionals com europeus. També participem en events eTwinning i realitzem difusió de la nostra experiència amb la plataforma.

5

Projecte eTwinning del curs 24-25

Responsible Digital European Citizens

El propòsit d’aquest projecte es fer conscients als alumnes de l’ús de les noves tecnologies de una manera responsable. Ho farem des de diversos punts de vista: impacte global i del medi ambient de les TIC en el dia a dia, codis ètics en el seu ús, avantatges de ser Europeu i regulació de les noves tecnologies per part del Parlament Europeu. També tenim com a objectiu usar la llengua anglesa en contextos reals per a augmentar la motivació dels alumnes.

Projecte final

Extracte de notícia del periòdic Levante sobre aquest projecte:

Projecte eTwinning del curs 23-24

Project: Sustainable Together

Aquest projecte es va desenvolupar a la vegada amb un projecte ERASMUS+ ‘2023-1-EL01-KA122-SCH-000149398 amb Grècia. La secció va ser centre amfitrió.

Enllaç a l’ebook resum.

Presentació ODS i integració curricular del projecte.

Notícia en Europa Press i Levante sobre els segells de qualitat del projecte.

Projecte eTwinning del curs 22-23

Aquest projecte va desenvolupar de forma sinèrgica un projecte Erasmus+ KA122, amb l’objecctiu d’implicar els alumnes en els jobshadowings realitzats per 4 professors de la secció aGrècia i Turquia.

Projectes eTwinning durant el curs 21-22

English Around Us: Els participants del projecte buscaran anglès en el món circumdant. El projecte intentarà adonar-se que les paraules que coneixen a l’escola no sols existeixen en els llibres de curs. Els obrirà per a percebre l’anglès com a útil, existent en la vida quotidiana, no només alguna cosa que han d’aprendre. Mostrar un costat pràctic de l’anglès suscita interessos i és propici per a formar la motivació interna dels alumnes per a un aprenentatge més profund. Metodologia del projecte.

Objectius: augmentar l’autoestima i la motivació per a aprendre anglès, desenvolupar competències i destreses lingüístiques, promoure la curiositat, fer bon ús de les TIC. Com a introducció, els alumnes van realitzar un portfolio europeu sobre el coneixement previ del seu nivell en anglès i d’autoavaluació del seu procés d’aprenentatge. Crear un producte final. També es va fer un vídeo.

I love Europe: El projecte pretén augmentar la consciència dels valors europeus i desenvolupar la identitat europea. Els alumnes aprendran els valors fonamentals de la Unió Europea i compararan els seus valors: respecte per la dignitat i els drets humans, llibertat, democràcia, igualtat i respecte per la llei. Els alumnes investigaran la seua identitat nacional, podran conéixer les diferents nacionalitats presents a Europa i desenvoluparan el seu sentit de pertinença a la Comunitat Europea. Aprendran a apreciar la diversitat que caracteritza Europa pel que fa a les diferències culturals, que són un valor afegit per a la comunitat europea, que es reforça gràcies a elles. Faran suggerències sobre el seu país que puguen ajudar a fer d’Europa un lloc millor per a viure, coneixeran com cada estat membre pot contribuir a crear una identitat europea.

Implicació curricular del projecte: criteris d’avaluació i desenvolupament de les competències clau.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies