Un Dia Enriquidor a Alcoi: Descobrint Història, Tradició i Nadal

En una jornada molt entretinguda, l’alumnat de l’IES va tenir l’oportunitat única de explorar tres llocs emblemàtics d’Alcoi: el Refugi Antiaeri, el Teatre del Tirisiti i el Museu de Nadal.

La visita va començar amb una immersió a la història al Refugi Antiaeri, un testimoni vívid del passat de la ciutat durant la Guerra Civil. Els alumnes van poder entendre de primera mà les condicions i les emocions que van viure els ciutadans d’Alcoi durant aquell període.

Seguidament, la jornada va prendre un to més lleuger al Teatre del Tirisiti, un lloc on la tradició i l’art es troben. Amb les titelles del Tirisiti com a protagonistes, els alumnes van riure i gaudir d’una experiència teatral única, contribuint a la preservació d’una forma d’expressió cultural única en la nostra regió.

La jornada va concloure amb una visita al Museu de Nadal d’Alcoi, on els alumnes van viatjar a través del temps i les festivitats nadalenques. Les exposicions captivadores i les peces històriques van oferir als estudiants una visió fascinant de com es celebrava el Nadal en èpoques passades.

Aquesta enriquidora experiència no només ha aportat coneixement històric i cultural als alumnes, sinó que també ha fomentat el seu interès per la preservació del patrimoni local. Una jornada molt especial per a recordar!